
Überragende Kundenerlebnisse im CRM schaffen durch Beratung von PwC mit SAP CX Technologie
So bringen Sie Ihr CRM auf ein neues Level – profitieren Sie von der Erfahrung und Technologie von zwei starken Partnern.
Dr. Rüdiger Göbel specializes in designing, optimizing, and implementing sales, service, and marketing processes using SAP Customer Experience (CX) technology.
Dr. Rüdiger Göbel focuses on designing and optimizing Lead-to-Cash and Issue-to-Resolution processes, implementing them into SAP systems, or integrating them with other satellite systems. Throughout his career, Rüdiger has collaborated with major international clients across various industries, including consumer goods, retail, manufacturing, automotive, utilities, and pharma. This extensive industry experience enables him to bring both industry-specific and cross-industry best practices to his projects, ensuring successful outcomes for his clients.
So bringen Sie Ihr CRM auf ein neues Level – profitieren Sie von der Erfahrung und Technologie von zwei starken Partnern.
Beim Umstieg von SAP ERP auf S/4HANA ist die Anpassung der CRM-Strategie entscheidend. Welche die richtigen Fragen zur Auswahl und Umsetzung der Entscheidung für die richtige Lösung sind erfahren Sie im Paper.
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Erfahren Sie, wie der E-Commerce von KI profitiert und das SAP CX AI Toolkit die Markteinführungszeit verkürzt.